Summa sidvisningar

söndag 30 september 2012

Dag 70 - Linnéa och Leo

Min egen träning får vänta lite, jag måste bli helt frisk först. Hela familjen var i stallet och först tränade Linnéa lite showmanship. Mest spinn och set up. Sen sadlade jag Leo och vi gick iväg till skogen för en runda. Vädret var helt fantastiskt, en härlig höstdag. Skön luft. Det är såna dagar som laddar batterierna inför vintern. Vi har en sån underbar skog att vandra i.

Mycket svampar och jag var tvungen att ta åtminstone några bilder på ett par flugsvampar. De ser ju så fina ut i skogen.
Leo var hur lugn som helst så Linnéa fick trava några gånger. Jag sa att hon kan be om galopp också om det känns bra.
Hon vågade inte fortsätta galoppera hela vägen eftersom Idefix var i vägen.

När det sen blev mer skritt blev Linnéa kall så hon fick låna min jacka. Jag var ju varm eftersom jag promenerade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar