Summa sidvisningar

torsdag 9 augusti 2012

Dag 18 - trädgårdsbilder

Eller framsidebilder i alla fall.
















Nu när familjen är hemma så blev det lite omständigare att åka iväg och simma. Längre startsträcka helt klart. Mycket mer att packa och fixa. Dessutom med två extra barn, kompisen och kompisens bror.

Men vi kom iväg, senare än jag hade hoppats på, men vi kom iväg. Halvklart och 23 grader så sommarvärme var det inte direkt. Jag simmade mina 1500 meter meddans Jouni tog hand om barnen.

På eftermiddagen tränade Linnéa trail med Leo och det gick väl inget vidare. Längesen hon tränade med Leo. När vi höll på med träningen kom 2 lösa hästar rusande. Leos hagkompisar. Viss kalabalik uppstod och hästarna var ute på vägen. Otäckt. Stallägaren berättade sen att hästarna gör så när de blir ensamma i hagen utan Leo. Så länge som Leo är i hagen så är hästarna lugna, men när han tas in blir det kaos. Hade ju varit bra om stallägaren hade berättat om detta tidigare så hade vi slupppit lösa hästar på vägen idag. Tre hästar går tydligen fortfarande bra i hagen, men inte två. Vi har 6 hästar i varje hage som max.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack! Det var mycket jobb med det men absolut värt det när jag ser resultatet. Jag har gått och varit missnöjd med framsidan i flera år, men inte hfat någon inspiration till förändring.

      Radera