Summa sidvisningar

onsdag 8 augusti 2012

Dag 17 - Det är höst i luften

Känns trist att dotterns sommarlov börjar först den 1 augusti och pågår till och med 12 september. September känns trots allt som en höstmånad och augusti kan ju också vara lite lurigt.

Idag har jag...tam, tam, tam, simmat :-) Mina vanliga 1500 meter och det är verkligen jätteskön träning. Nu när vi inte har haft så varmt, 23 grader idag, så är det egentligen bara motionssimmarna och tävlingssimmarna som är på badet. Några få barn och tonåringar så det är hur lugnt som helst.

Och idag blev jag klar med mitt framsideprojekt. Ska ta bilder imorgon när det är ljusare, kvällarna börjar redan bli mörkare.

Och snart kommer min älskade man och dotter hem! Jag har saknat dem båda. Att prata på Skype är ju bra, men inget slår att ha alla samlade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar