Summa sidvisningar

fredag 16 mars 2012

22 grader!

Vi har sommarvärme! Lika fint väder är lovat till helgen, men på måndag kommer regnet.

Tog med mig hunden på promenaden till stallet. Jag höll på att svettas ihjäl i mina mörka kläder. 

Borstade Leo i en evighet kändes det som, han fäller gräsligt mycket nu.

Idag tränade jag över bommar, tog det ganska lugnt. Sidepass och ryggning i vinkel. Jag var för trött för något aktivare. Solen tar på krafterna.

Idefix fick leka med mopsen idag med så han var så här trött när vi kom hem från stallet.

Vi var på vår lokala pizzeria igår kväll vår torsdagstradition. Förut gick vi alltid på fredagarna men det går inte längre eftersom L tränar Taekwondo till 20.00 på fredagarna. Förut tränade hon till 19.00 så då var det ok att gå och äta efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar